Zajedno su išli u vrtić, osnovnu školu i MIOC, pa se i ne treba čuditi što su se obojica upisala na FSB, a još manje što su na apsolventskoj godini pokrenuli vlastitu tvrtku. Oko 400 ih se upisalo na fakultet, ali Nenad i Zlatko Vuković su kao blizanci bili jedno od prepoznatljivih lica u toj masi studenata.
Samo su jednom zamalo i upali u probleme zbog pretjerane sličnosti, a bilo je to na usmenom ispitu kod profesora Stjepana Jecića. Zlatko je prvi bio na usmenom dijelu ispita i uspješno položio, izišao je iz prostorije, a nakon njega je odmah ušao Nenad. Profesor se zbunio, mislio je da ušao isti koji je prethodno položio. Ipak, Nenad mu je objasnio da to nije moguće. Zamolio ga je da uzme pismene ispite koje su prethodno pisali te da usporedi rukopise s onime što je Zlatko maloprije napisao. Profesor je to uistinu napravio, nasmijao se kada je prepoznao da je njihova najveća razlika u rukopisu i ispričao se zbog svoje sumnje.
„Često su nas kolege zezali da jedan uči za jedan ispit, a drugi za nešto drugo. Ipak, to nije bilo moguće jer su uvijek izlazili na iste rokove, a svaki se ispit sastojao od pismenog, ali i usmenog dijela. Razlog dobrih rezultata obojice bilo je to što smo sve radili zajedno, pa i učili. Dandanas jednom ili drugom prilaze kolege iz tog vremena koji znaju barem jednoga od nas dvojice.“
Studiranja se rado sjete, kao i brojnih anegdota. Ipak, jedno matematičko pravilo urezalo im se u sjećanje zbog legendarnoga profesora Vladimira Devidea, promotora japanske kulture i haiku poezije. Potaknuo je studente da zapamte Sarrusovo pravilo jer svi bi trebali znati da na japanskom Saru znači majmun.
Na FSB-u su se braća Vuković prvi put susrela s CAD softverima u Praktikumu za konstruiranje – CADlab. Bili su i demonstratori na kolegiju Odabrane metode konstuiranja, a fascinaciju digitalnim tehnologijama pretočili su u posao pokretanjem Print Studija još na apsolventskoj godini ‒ nabavkom prvog CNC rezača naljepnica.
„Uvijek smo pratili svjetske trendove u sign industriji. Od prvog dućana koji je bio potpuna inovacija koncepta prodaje i hitne usluge. Odlazili smo na sve sajmove po cijelom svijetu tražeći nešto što nema konkurencija. Svake godine, od samih početaka pa do danas, ulažemo u nove tehnologije i materijale kako bi inovacijama u konačnici naši proizvodi i usluge bili uvijek korak ispred.
Za svakodnevno kreiranje novih proizvoda morate biti rođeni, a inženjerski, analitički i inovativni pristup izbrusili smo na FSB-u, što je ključ našeg uspjeha.“
Njihova tvrtka uspješno posluje i danas, s početnom idejom da su u proizvodnji svi strojevi, printeri i naprave kompjutorski vođeni.